Trochę martwiłem się, czytając komentarze o to, jak wyglądać będzie jej twarz, ponieważ wiele ludzi na to narzekało. Po otwarciu zauważyłem, iż design jest nieco bliższy temu, jak wygląda ta postać w materiale źródłowym adaptacji (manga) niż tego, jaki styl przyjął Silverlink oraz większość fanartów.
Minami Natsuno to postać z gry Juusan Kihei Boueiken, na zachodzie znanej jako 13 Sentinels: Aegis Rim. Z racji tego, iż jest to jeden z najwybitniejszych tytułów, w jakie dane było mi zagrać, nie wyobrażam sobie nie mieć choć jednej figurki z postacią występującą w tym arcydziele. O ile w zasadzie wszystkie postacie mi przypadły do gustu, to Natsuno jakoś najbardziej zapadła mi w pamięć i najbardziej ją polubiłem razem z robocim towarzyszem zwanym BJ, którego zresztą również dołączono do zestawu.
Trochę martwiłem się, czytając komentarze o to, jak wyglądać będzie jej twarz, ponieważ wiele ludzi na to narzekało. Po otwarciu zauważyłem, iż design jest nieco bliższy temu, jak wygląda ta postać w materiale źródłowym adaptacji (manga) niż tego, jaki styl przyjął Silverlink oraz większość fanartów.
Kolejna figurka Kurumi w skali 1/7 wylądowała w mojej kolekcji. Tym razem ubrana w kimono. Gdy tylko ją zobaczyłem, po prostu nie mogłem się oprzeć i od razu znalazła się w koszyku. Statuetka została wyceniona na ¥20000. Jakość wykonania nie pozostawia złudzeń, iż jest warta swojej ceny.
Figurka została stworzona na podstawie ilustracji Gaou. Ayaka-chan to oryginalny projekt tego artysty. Producentem jest Bishop's Rondo, czyli firma zajmująca się głównie przenoszenie oryginalnych postaci do formy 3D w postaci wysokiej jakości figurek.
Tym razem postanowiłem zrecenzować dwie bohaterki z serii To LOVEru ponieważ wydane zostały obie w Pop Up Parade i pochodzą z jednej - nazwijmy to kolekcji (stroje kąpielowe). Figurki z serii Pop Up Parade są bardzo popularne ze względu na swoją cenę, która jest często niższa od tych wydanych jako Prize. Oczywistą rzeczą powinno być, że w takim progu cenowym nie dostanie się niczego wybitne z detalami, pieczołowicie wykonaną kontrolą jakości czy starannego malowania.
Kolejna figurka Mikan w mojej kolekcji. Tym razem w skali 1/7 sprzedawanej pod szyldem F:NEX (należącym do FuRyu). Po zakupie przeczytałem komentarze na jej temat i zauważyłem, że sporo ludzi narzekało na jakość malowania. Jeśli mam być szczery, nie zauważyłem jakichś ubytków, czy źle pomalowanych części.
Jestem ogromnym fanem Xenoblade 2, co zresztą można było zobaczyć w mojej recenzji tej gry. Niestety nie załapałem się na preorder Homury, a później dość trudno było ją dostać w rozsądnej cenie. Znalazłem ją na japońskim Amazonie kilka tygodni temu i w zasadzie bez zastanowienia użyłem przycisku カートに入れる (dodaj do koszyka).
Kolejna figurka firmy FREEing z serii B-style wpadła właśnie do mojej kolekcji. Tym razem jest to tytułowa postać z serii Haiyore! Nyaruko-san. Zamówiłem ją z japońskiego oddziału Amazon, a sam transport zrealizowany został przez firmę kurierską DHL, która pobiła rekord dostarczenia - po 2 dniach kurier z paczką pojawił się pod moimi drzwiami...
Figurkę zamawiałem w preorderze gdzieś w okolicy połowy poprzedniego roku. Kilka dni temu ją otrzymałem (niestety przesyłka została nadana pocztą, dlatego też czas oczekiwania zamiast pięciu dni wyniósł ponad dwa tygodnie). Jest to kolejna figurka firmy FREEing z serii B-style w mojej kolekcji. W tym przypadku zaskoczył mnie jednak...
Nie będę ukrywał - na tę figurę polowałem już od dłuższego czasu - nie zorientowałem się na czas z preorderem kilka lat temu. Niestety albo ceny były astronomiczne, albo sprzedawcy życzyli sobie ogromne kwoty za wysyłkę (w końcu pudełko jest dość masywne). Ostatnio jednak udało mi się ją zakupić (i to w wersji takiej jak chciałem, ponieważ istnieje również taka bez rajstop) w dość rozsądnej cenie.
Postawiłem sobie za cel zebranie całej kolekcji figurek z Idolm@ster w skali 1/8 wyprodukowanych przez Phat! Company. Ich jakość w stosunku do ceny jest po prostu świetna pod wieloma względami (rzeźba, genialnie odwzorowanie projektów postaci z 2D do 3D, jakość pokrycia farbą itd.).